@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;}
Google

Monday, January 30, 2006

Fare Thee Well


O my Luve's like a red, red rose
That's newly sprung in June;
O my Luve's like the melodie
That's sweetly played in tune.
As fair art thou, my bonnie lass,
So deep in luve am I;
And I will luve thee still, my dear,
Till a' the seas gang dry:
Till a' the seas gang dry, my dear,
And the rocks melt wi' the sun;
I will luve thee still, my dear,
While the sands o' life shall run.
And fare thee weel, my only Luve,
And fare thee weel awhile!
And I will come again, my Luve,
Tho' it ware ten thousand mile.
By Robert Burns
Picture:

4 Comments:

Blogger Granny said...

Yes I know - your monitor exploded. You'll get this sometime.

I like that poem too.

Monday, 30 January, 2006  
Blogger Davo said...

mm, and there are times when the 'best laid plans o' mice an' men,
oft gang aglae'
Cheers,

Tuesday, 31 January, 2006  
Blogger Mother Damnable said...

Aha Davo but if at first you don't succeed, try, try again ;>)

Wednesday, 01 February, 2006  
Blogger Tololy said...

This is one of my favorite poems of all times, great choice, Mother Damnable!

Thursday, 02 February, 2006  

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home